Responsabilitatea socială a firmei

Acest concept, care a devenit mai cunoscut dupa a doua jumatate a secolului XXI si utilizat frecvent de marile companii, presupune procesul de integrare de catre o companie, a aspectelor legate de mediu, a aspectelor sociale, respectarea drepturilor omului, drepturilor consumatorilor si a aspectelor etice, in propriile procese de functionare. Cunoscut adesea si sub numele de responsabilitate sociala durabila, acest concept si principiile acestuia se doresc a fi integrate treptat in politicile companiilor.

In ceea ce priveste responsabilitatea sociala a companiilor, organizatiile internationale, europene au realizat mai multe documente care pot fi utilizate ca punct de start pentru fiecare companie atunci cand va dori sa incorporeze principii de responsabilitate sociala in politica acestora. Unul dintre documentele cadru, de referinta este si strategia elaborata de Comisia Europeana, in octombrie 2011. Aceasta poate fi descarcata de la urmatoarea legatura:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2011:0681:FIN:EN:PDF

Scoala EUROTRAINING isi propune integrarea principiilor responsabilitatii sociale si de mediu, in activitatile sale curente, cu focus continuu asupra respectarii drepturilor omului in vederea sustinerii dezvoltarii societatii civile.

In ceea ce privesc activitatile pe care scoala EUROTRAINING le-a organizat sau urmeza sa le deruleze in perioada urmatoare, vor avea ca baza principiile unei dezvoltari integrate a societatii, intr-o maniera armonioasa.