Taste the rainbow

NU toate smoothiurile sunt benefice pentru tine. De fapt, unele sunt atât de încărcate cu zahăr și grăsimi încât vă fac mai mult rău decât bine. Alte rețete sunt combinate atât de oribil încât este posibil să vă balonați.

Iată un ghid introductiv rapid din partea smoothiurilor “prietenoase”:

Rămâneți la proteine vegane de înaltă calitate. Proteinele din zer sau proteine din soia foarte bine procesate nu sunt atât de grozave pentru corpul sau digestia dumneavoastră! Gândiți-vă: prin câte procese trece laptele de vacă pentru a extrage proteinele din el și apoi să fie transformat în pulbere? Crezi că corpul tău știe cum să-l digere?

Nu amestecați laptele și fructele. Lactatele sunt greu de digerat pe cont propriu, dar dacă adăugați fructe cereți probleme. Citiți principiile de bază ale alimentelor și urmăriți combinațiile de alimente proaste. Dacă stomacul tău este sensibil sau dacă ai tendința de a te îmbolnăvi, înlocuiește lactatele, laptele și iaurtul! Folosiți lapte de migdale, lapte de orez, apă de nucă de cocos sau lapte de nucă de cocos. Adăugați doar câteva nuci caju  in smoothie pentru a-l face mai cremos.

Nu amestecați lactatele cu pulbere de proteine. Acest lucru îngreunează digestia. Înlocuiți lactatele cu lapte pe baza de nuci sau cereale și adăugați un pic mai multă pulbere de protein pentru un plus de consistentă.

Adăugați condimente pentru a ajuta digestia. Ghimbir, scorțișoară, cardamom și cayenne sunt cele mai recomandate. Aceste condimente ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge. Acest lucru se traduce în mai puțină balonare și o asimilare mai bună a nutrienților.

Nu exagerați cu zahărul. Alegeți cu înțelepciune sursa zaharurilor. Fructele proaspete și fructele de pădure sunt întotdeauna cele mai bune. Dacă aveți nevoie de ceva în plus, încercați câteva picături de stevie sau miere.

Adăugați grăsimi bune. Grasimile ajuta la echilibrarea leptinei, care joacă un rol important în reglarea aportulului și cheltuielilor energetice, inclusiv apetitul și metabolismul. Ele pot fi, de asemenea, o bună sursă de Omega 3, dacă alegeți semințe de cânepă și de in. Din propria mea experiență, grăsimile bune îmi reduc senzația de foame. Încearcă avocado, unt de migdale, ulei de nucă de cocos, in, sau semințe de chia. Semințele germinate sunt întotdeauna cele mai bune. Unul dintre produsele mele preferate sunt semințele de struguri, de in și Chia.

Adăugați ceva verde. Organismul nostru are nevoie de clorofilă! Ajută la reducerea inflamației și îngrijește întregul organism. Cele mai bune suplimente ar fi tabletele de spirulină sau praful de chlorella.

Nu te complica. Mai multe ingrediente nu dau neapărat un plus de aroma smoothiului dumneavostră. Cu mai puține ingrediente, este mai puțin probabil să dați un rateu. Simplitatea este bună pentru gust și uimitoare pentru digestia dumneavoastră.